معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران

نباید به اقتصاد مقاومتی به صورت شعاری نگاه کرد

تهران (پانا) - نشست تخصصی کارگروه اقتصاد مقاوتی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شورای یک این اداره کل تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۷۰۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

یدالله شهبازبیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی تاثیر گذار می تواند هم انتقال مفاهیم و هم مهارت را در متربیان ایجاد و با پرورش درست ، خلاقیت‌ها و استعدادها را شکوفا سازد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست ، تاکید کرد: نباید به موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت شعاری نگاه کرد و با توجه به نقش کلیدی آموزش و پرورش در نهادینه نمودن فرهنگ هر کشور می توان با توسعه فرهنگی از طریق گفتمان به اقتصاد مقاومتی ایده آل دست یافت.

شهبازبیگی ادامه داد: زمینه اصلی و مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر فرهنگ سازی ، تغییر نگرش و نهادینه کردن رفتارهای تعریف شده در جامعه است .

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،آموزش از سنین پایین و حتی قبل از دبستان را لازم و ضروری دانست و افزود: باید از طریق آموزش خانواده ها قدم های جدی برداشت تا این فرهنگ نهادینه گردد.

رئیس گارگروه اقتصاد مقاومتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی واصلی ترین نهاد متولی تعلیم و تربیت در استان ،دارای نیروهای متبحری در امر آموزش است، تصریح کرد: باید از این پتانسیل ارزشمند علاوه بر آموزش در اجرا در تبیین گفتمان سازی و فرهنگ سازی بهره جست.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های ضمن خدمت و کارگاهی جهت به اشتراک گذاشتن راهکارهای عملی تاثیر گذار بر اقتصاد کشور می تواند در این راستا تاثیر گذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار