دبیر کمیته آموزش فرهنگ ترافیک شهر کرج:

کمیته آموزش فرهنگ ترافیک بر فرهنگ سازی دانش آموزان تمرکز دارد

چهارمین کمیته آموزش فرهنگ ترافیک شهر کرج به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمیته آموزش فرهنگ ترافیک بر فرهنگ سازی دانش آموزان تمرکز دارد

حجت الاسلام سعید اجلالی، دبیر کمیته آموزش فرهنگ ترافیک شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار پانا در ارتباط با فعالیت های این کمیته اظهار کرد: کمیته آموزش فرهنگ ترافیک شهر کرج چند ماهی است که شکل گرفته و در این کمیته چندین دستگاه مربوط به بحث ترافیک شهری عضو هستند .

وی در ارتباط دستگاه های عضو این کمیته گفت: آموزش و پرورش، پلیس راهور، معاونت فرهنگی نیروی انتظامی، روابط عمومی شهرداری کرج، سازمان فرهنگی شهرداری کرج، صداوسیما و معاونت حمل و نقل ترافیک از جمله دستگاه های تاثیرگزار در بحث ترافیک هستند.

اجلالی در ادامه گفت: هر دو هفته یکبار جلسات کمیته آموزش فنی ترافیک برگزار میشود که تا کنون چهار جلسه برگزار شده است و در هر جلسه طبق نظرات اعضاء مصوباتی ارائه میشود که مخاطبین خروجی این مصوبات اکثرا دانش آموزان هستند.

دبیر کمیته آموزش فرهنگ ترافیک شهر کرج تصریح کرد: کمیته در جلسات گذشته مصوبات خوبی داشته از جمله برای اولین بار در شهر کرج در بحث نمایش های خیابانی، اجرای دوربین های مخفی و با توجه به خط عابرپیاده و چراغ عابر پیاده همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد.

اجلالی در پایان گفت: با همکاری آموزش و پرورش همایشی ویژه مربیان پرورشی(پیشتاز) برگزار خواهد شد که این عزیزان به عنوان فرهنگیاران ترافیک در مدارس مشغول کار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار