دهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان برگزارشد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان: لزوم یک برنامه ریزی دقیق برای بیش از 10هزار دانش آموز و فرهنگی جهت سال تحصیلی آتی اجتناب ناپذیر است.

کد مطلب: ۷۰۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، صفر رحمانی پور مدیرآموزش و پرورش شهرستان ودبیر این شورا درابتدای نشست طی سخنانی با گرامیداشت هفته شوراها درخصوص برآورد نیروی انسانی و ساماندهی دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 و چالش بازنشستگی بیش از 80 نفر از فرهنگیان درسال آتی و لزوم جایگزینی نیروهای جدید، برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر و لزوم برپایی هرچه باشکوه تر آن در مدارس نکاتی را بیان داشت .

سپس حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه شهرستان نیزضمن تقدیر از خدمات مجموعه زحمتکش آموزش و پرورش شهرستان و تبیین جایگاه والای آموزش و پرورش، بر عمق بخشی و تبیین هرچه بهتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد .

در ادامه مجید عسکری فرماندار شهرستان و رئیس شورا آموزش و پرورش نیز در اظهارات خود بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه کاره و پیشبرد پروژه های جدید با توجه به اعتبارات عمرانیمحدود،ونیزآموزشدیجیتال و هوشمندسازی مدارس تاکید کرد .

نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در روز 12بهمن در دبیرستان پروین اعتصامی، تشکیل نشست هایی متنوع با هدف شناخت عمیق تر انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان خبره ونیز اجرای طرح" شهردار مدرسه" با همکاری شهرداری شهرستان در مدارس از جمله مصوبات دهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان بود .

لازم به ذکر است درپایان این نشست به مناسبت هفته شوراها از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار