مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر داد:

بررسی 1200 پرونده گزینش استخدامی در آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بررسی یک هزار و 200 پرونده گزینش استخدامی در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

رضا روستایی در این رابطه اظهار داشت: در سه ماه آغاز سال تحصیلی جاری، صلاحیت عمومی یک هزار و 200 نفر دارای پرونده گزینش استخدامی در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بررسی 870 پرونده از مجموع پرونده‌های تشکیل‌شده در قطب جنوب غرب استان تهران شامل ادارات شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان 1 و 2 و رباط‌کریم با مرکزیت اسلامشهر انجام‌ شده است.

وی خاطر نشان کرد: گزینش جزء مسائلی است که دارای قانون مشخص و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و تحت نظر رئیس‌جمهوری در جهت جذب و استخدام افراد متقاضی خدمت در دستگاه دولتی انجام می‌شود.

روستایی تأکید کرد: با توجه به بخشنامه و دستورالعمل جذب و به‌کارگیری نیروهای بخش غیردولتی و پذیرش معلمان وظیفه (سرباز معلمان)، فرآیند گزینش این داوطلبان نیز همزمان در 20 منطقه و ناحیه آموزشی تابعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: سیاست و رویکرد اصلی در فرآیند گزینش نیروهای بخش غیردولتی، توجه به نیاز واقعی این بخش، تعیین و انتخاب نیروهای اصلح در حوزه آموزش و پرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت است.

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: نخستین و مهم‌ترین وظیفه ما تقویت نیروی انسانی هم‌تراز با نظام جمهوری اسلامی است و در این زمینه با دقت و حساسیت ویژه‌ای در انتخاب نیروهای داریم.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار