به منظور تجدید میثاق با شهدا انجام شد

دیدار رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان با خانواده شهید دانش آموز

به منظور تجدید میثاق با شهدا، رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی با خانواده شهید دانش آموز محمد توسنگ دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،اختر اسماعیل زاده با بیان این که عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون قطره قطره خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و جامعه نهادینه شود و خاطرات و ارزش های اخلاقی شهدا برای نسل جوان بازگو شود.

اسماعیل زاده با اشاره به این نکته که با ارزش ترین دارایی انسان عمر و جان است و همت و شجاعت لازم است که آن را در راه خدا بدهیم، گفت: شما خانواده شهدا به واسطه صبر و شکیبایی که داشتید در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ویژه ای دارید چرا که با اهدای بهترین عزیزان خود، در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده اید.

وی افزود: شما خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستید و بنده بر خود لازم می دانم که از صبر و متانت این خانواده ي بزرگوار تشکر کرده و از خداوند متعال عزت، سرافرازی، سلامتی و سربلندی شما را خواستارم، ما يکبار ديگر با خون پاک شهيدان ميثاق مي بنديم تا همواره رهرو راهشان و حافظ پيامشان باشيم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار