رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد از مادر دانش‌آموز شهید، علی حیدر نعمتی تجلیل کرد

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان چرام با حضور در منزل دانش آموز شهید والامقام «علی حیدر نعمتی »به پاسداشت رشادت‌ها و دلاورمردی های این شهید گلگون کفن پرداخته و از مادر شهید نیز به پاس صبر و استقامت زینب گونه اش تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد از مادر دانش‌آموز شهید، علی حیدر نعمتی تجلیل کرد

سید نظام مرادی در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش چرام و جمعی از فرهنگیان حضور داشتند، اظهار کرد: ما به نمایندگی از دانش آموزان استان قدردان این دانش آموز شهید هستیم و شما خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: این شهید بزرگوار در زمان جنگ دفتر و قلم و نیمکت کلاس درس را رها کرد و اسلحه به دست گرفت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه جان انسان بالاترین و ارزشمندترین سرمایه هر انسان است و دادن جان برای دفاع از کشور بالاترین درجه ایثار است،گفت: اینکه شهدا از جان خودشان گذشتند برای ما ارزشمند است ما باید همیشه و در همه حال قدردان این بزرگواران باشیم.

مرادی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و فرزندانی برای جامعه تربیت کنیم که ایثار و ازخودگذشتگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

در ادامه برادر شهید، ضمن برشمردن ویژگی های این شهید 17 ساله تاکید کرد: شهید علی حیدر نعمتی در سال 1348 در منطقه سپاه خنگ چرام چشم به جهان گشود، وی دوران ابتدائی را در مدرسه شهید دستغیب با موفقیت به پایان رسانید. بعد از اتمام دوره ابتدائی جهت ادامه تحصیل وارد مدرسه راهنمائی شهید مکرم شد.

علی اکبر نعمتی افزود: شهید با شور و اشتیاق فراوانی درس خواند و در دوره راهنمائی درسش را به اتمام رسانید و وارد دبیرستان شهید دکتر بهشتی چرام شد،اخلاق و رفتار وی چه در محیط آموزشگاه و چه در محیط خانواده مورد تحسین همکلاسان و افراد خانواده بود.

وی گفت: برادرم در تاریخ 65/8/5برای دفاع از کشور عازم جبهه حق علیه باطل شد که پس از استقرار در شهرستان شوشتر به جبهه جنگ خنگ اعزام و در عملیات سرنوشت ساز کربلای 5در منطقه شلمچه65/10/21 به شهادت رسید و به ملاقات خدا رفت.

گفتنی است شهرستان چرام 137 شهید به نظام وانقلاب تقدیم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار