افتتاح سالن کشتی شهدای مدافع حرم

به مناسبت هفته وحدت سالن کشتی شهدای مدافع حرم در شهرستان فیروزه و با حضور جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید

کد مطلب: ۶۹۱۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گرمابی و معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با حضور خانواده معزز شهدا و پهلوانان و پیشکسوتان عرصه کشتی شهرستان ،سالن کشتی شهدای مدافع حرم جهت بهره برداری دانش آموزان و مردم منطقه میان جلگه افتتاح گردید.
نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش‌آموزان حاضر، اظهار داشت: ان‌شاءالله با تلاش و پشتکار شبانه‌روزی‌، مدیرانی کارآمد از بین همین دانش‌آموزان خواهیم داشت و به مدد پشتکار آن‌ها و زحمات مربّیان‌شان، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشورمان خواهیم بود.
پورجاهد معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز، با تقدیر از زحمات صورت گرفته در راستای افتتاح سالن کشتی والمپیادهای درون مدرسه ای اذعان داشت:در المپیادهای درون مدرسه ای بایستی تمامی وظایف بر عهده دانش آموزان باشد و هدف این است که آنان را برای زندگی آینده آماده نماید و مسئولیت پذیری آن ها درا افزایش دهد.
شایان ذکر است در این مراسم از خانواده معزز شهداء،پهلوانان و پیشکسوتان کشتی شهرستان،کارشناسان تربیت بدنی منطقه تقدیر به عمل آمد.در حاشیه این مراسم از نمایشگاه تغذیه سالم و آسیب های اجتماعی نیز بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار