مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

آغاز عملیات استاندارد سازی جهانی پیست اسکی فندقلوی نمین

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن،پیست اسکی فندقلوی نمین با شرایط جهانی استاندارد سازی می شود.

کد مطلب: ۶۸۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،ایوب بهتاج در بازدید از پیست اسکی فندقلو نمین با بیان این مطلب که با ابلاغ رسمی فدراسیون کشوری استان اردبیل میزبان مسابقات جهانی اسکی شده است افزود: این مسابقات خرداد ماه سال آتی به میزبانی شهرستان نمین برگزار می شود .
وی با بیان این مطلب که رییس فدراسیون تاکنون ۲ بار برای بررسی پیست اسکی نمین از این پیست بازدید داشته است اظهار داشت: عملیات استاندارد سازی این پیست اسکی با حضور رییس و کارشناسان فدراسیون کشوری این هفته آغاز می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه استان اردبیل میزبان تیم های صاحب سبک اسکی روی چمن جهان خواهد بود افزود: اتریش،کره جنوبی،آلمان،فرانسه،ایتالیا و سوئد از جمله کشورهای حاضر در این مسابقات خواهند بود .
بهتاج با بیان اینکه اینگونه مسابقات فرصت مناسبی برای توسعه توریسم ورزشی در سطح استان و شهرستان نمین است ادامه داد:حضور تیم های اروپایی زمینه مناسبی در جهت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان نمین و استان اردبیل را برای جهانیان فراهم خواهد کرد .
وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر و آبرومندانه تر این مسابقات نیازمند بسیج همگانی امکانات و همکاری تمامی ارکان اجرایی استان اردبیل هستیم تا بتوانیم میزبانی شایسته و لایق برای میهمانان و گردشگران باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار