رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری اردبیل:

نخستین پیست استاندارد اتومبیل‌رانی دراردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری اردبیل از احداث نخستین پیست استاندارد اتومبیل‌رانی استان در طی ماه‌های آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین پیست استاندارد اتومبیل‌رانی دراردبیل احداث می‌شود

عزیزه تراز با اشاره به احداث نخستین پیست استاندارد اتومبیلرانی استان در آینده‌ای نزدیک، اظهار کرد: در این زمینه پیست اختصاصی موتور کراس و آفرود افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان موتورسوار اردبیلی نیز به عضویت این هیأت درآمدند، افزود: تملک محل پیست استاندارد موتورسواری و اتوموبیل‌رانی در مرحله نهایی شدن است.

رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل تصریح کرد: به منظور دستیابی به اهداف درنظر گرفته شده هیأت اتوموبیل‌رانی و توسعه این رشته ورزشی، کمیته‌های مختلف این هیأت ورزشی در اردبیل فعال شده و روند رو به رشد و مناسبی را در فعالیت‌های انجام گرفته شاهد هستیم.

تراز یادآور شد: انسجام و اتحاد ورزشکاران و اعضای هیأت مثال‌زدنی بوده و در اجرای برنامه‌های مختلف اوج هماهنگی و تلاش ورزشکاران و مسؤولان ورزشی برای پیشبرد تقویم اجرایی سالیانه مشهود است.

وی بیان کرد: با توسعه رشته‌های موتورسواری و اتوموبیل‌رانی علاوه بر توجه به کسب موفقیت در عرصه‌های فهرمانی و همگانی، همیار و همراه نهادهای مختلف خدمات‌رسان جامعه به مانند جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای در برف و کولاک و دیگر حوادث غیرمترقبه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار