اعلام شرایط مصاحبه پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دکتری 96

سازمان سنجش آموزش كشور شرایط داوطلبان دارای حدنصاب برای شركت در مراحل ارزيابی تخصصی دانشگاه‌ها در مرحله تكميل ظرفيت آزمون ورودی دوره دكتری (Ph.D) نيمه متمركز سال 1396 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۸۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، داوطلبانی كه در مرحله تكميل ظرفيت آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1396 انتخاب رشته کرده اند، می توانند كارنامه نتيجه انتخاب رشته خود را از طریق ‌سايت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

كليه داوطلبانی كه در كدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستندد، با همراه داشتن مدارك لازم در مراحل ارزيابی تخصصی و مطابق با اطلاعيه هر يك از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مندرج در سايت دانشگاه) به محل پذیرفته شده مراجعه کنند.

منحصراً داوطلباني مي‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي براي انجام ارزيابي تخصص اقدام کنند كه كدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمي لازم را مطابق كارنامه كسب كرده باشند.

داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان در كدرشته محل‌هاي انتخابي داراي حدنصاب نمره علمي لازم هستند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه، ابتدا به اطلاعيه دانشگاه ذيربط (مندرج در سايت دانشگاه) مراجعه و براساس آن در آزمون كتبي و مصاحبه دانشگاه ذيربط شركت کنند.

آن‌دسته از داوطلبانی كه در مرحله ارزيابی تخصصی شركت و در رديف پذيرفته‌شدگان نهايی تكميل ظرفيت آزمون دوره دكتری (Ph.D) نيمه متمركز سال 1396 (دوره های روزانه) قرار گيرند، مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون دكتری سال 1397 نخواهند بود.

كليه داوطلباني كه انتخاب رشته کرده اند، وضعيت علمی آنها در كارنامه در هريك از كدرشته‌محل‌های انتخابی منعكس شده است، چنانچه داوطلبان درخصوص كارنامه نتايج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداكثر تا روز 22 آبان ماه منحصراً از طريق سيستم پاسخگويی اينترنتی در سايت سازمان تقاضای خود را ارسال کنند. به تقاضاهايی كه به نحو ديگری و يا بعد از تاريخ فوق ارسال شود، پاسخ داده نخواهد شد.

كليه داوطلبانی كه در كدرشته محل‌هاي انتخابي داراي حدنصاب نمره علمي لازم به منظور شركت در مراحل ارزيابي تخصصي توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي هستند و متقاضي شركت در مصاحبه مي باشند، مي‌بايست به منظور تكميل فرم بررسي صلاحيت‌هاي عمومي با مراجعه به لينك مربوط كه در سايت سازمان قرار دارد حداكثر تا روز 25 آبان ماه ضمن پرداخت مبلغ سيصد و سي هزار (330.000) ريال بصورت اينترنتي، فرم بررسي صلاحيت عمومي را تكميل و كد پيگيري دريافت دارند. بديهي است داوطلباني كه نسبت به تكميل فرم بررسي صلاحيت‌هاي عمومي اقدام ننمايند از گزينش نهايي حذف خواهند شد.

گزينش نهايي داوطلبان در هر كدرشته‌محل براساس نمره كل نهايي حاصل از نمره علمي آزمون متمركز و نمرات مراحل مختلف ارزيابي تخصصي (مطابق با مفاد مندرج در بند 2 صفحه 9 دفترچه‌ شماره 1 آزمون)، حدنصاب تعيين شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در هر كدرشته محل و با توجه به اولويت كدرشته‌محل‌هايي كه براي مصاحبه معرفي شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار