نشست هم اندیشی اردوهای ملی قطبی برگزار شد

نشست 2 روزه هم اندیشی آسیب شناسی اردوهای ملی قطبی با حضور مسئولان برگزاری اردوها در سازمان دانش آموزی مرکزی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۷۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، نشست هم اندیشی و آسیب شناسی اردوهای ملی قطبی با حضور اردشیر دهقان معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی و جمعی از مسئولان برگزاری اردوهای تشکیلاتی سراسر کشور از صبح امروز 26 مهرماه در سازمان دانش آموزی در حال برگزاری است. در این برنامه چندین کارگروه ایجاد شده تا به بررسی شرایط اردوهای ملی و قطبی پرداخته شود.

در اولین نشست تخصصی سه کارگروه با محوریت کارگروه روسا، معاونین اجرای و آموزشی قطب ها، کارگروه هیات اجرایی مجمع اعضا و کارگروه هیات های اجرایی مجمع مربیان و مدرسین برگزار می شود.

همچنین در دومین نشست تخصصی که بعداز ظهر تشکیل می شود کارگروه های مذکور به بحث و تبادل نظر برای هم اندیشی و آسیب شناسی اردوها ادامه می دهند و در سومین نشست تخصصی کارگروه ها به جمع بندی نظرات و پیشنهادات ارائه شده می پردازند.

علاوه بر برنامه های امروز پنجشنبه 27 مهرماه نیز این برنامه ادامه داشته و در آن چهارمین نشست تخصصی برای جمع بندی نهایی برگزار خواهد شد. و پس از ارائه گزارش و سخنان پایانی نشست 2 روزه به اتمام می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار