مصطفی کارخانه در گفت و گو با پانا:

هتاکان از جایی خط گرفته‌اند/هر سال لیگ والیبال بدتر از سال قبل می شود

سرمربی بانک سرمایه معتقد است به رغم مخارج سنگین، شرایط برگزاری لیگ برتر والیبال هر سال بدتر از سال قبل می شود.

کد مطلب: ۶۷۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره وضعیت لیگ برتر والیبال و دو پیروزی تیم بانک سرمایه گفت: خدارا شکر ما در هفته اول و دوم دو برد به دست آوردیم و لیگ را خوب شروع کردیم. امیدوارم در هفته های دیگر بر روی نوار پیروزی باشیم و از همین ابتدای کار برای کسب قهرمانی در نیم فصل و بعد از آن هم در قهرمانی فصل خوب بجنگیم و این عنوان را به دست بیاوریم.

وی به بازی روز چهارشنبه با پیکان اشاره کرد و گفت: پیکان تا اینجای کار تاکنون دو باخت داشته اما دلیل نمی شود این تیم را دست کم بگیریم. این تیم همیشه قدرتمند و قابل احترام بوده و از شرایط خوبی هم برخورددار است، بازیکنان و کادرفنی این تیم همگی قدرتمند هستند و نباید آنها را دست کم بگیریم، به نظرم باخت پیکان در دو بازی گذشته اصلا اهمیتی ندارد.

سرمربی بانک سرمایه به بی احترامی هایی که در هفته دوم مقابل رعد پدافند کاشان از سوی برخی تماشاگران شد، اشاره کرد و گفت: نمی دانم از این بی احترامی چه بگویم، فکر می کنم این افراد از جایی خط گرفته بودند که چنین بی پروا به من و بازیکنانم توهین کردند. من فقط می توانم بگویم برای این تماشاگرنماها متاسفم و این افراد هیچ جایگاهی در والیبال ایران ندارند.

کارخانه تاکید کرد: من سال ها در کاشان زندگی کردم، مردمان این شهر به خوبی معروف هستند اما نمی دانم هدف این ده نفری که در سالن بودند و به ما اینگونه توهین کردند چه بوده است. من هیچ وقت آنها را نمی بخشم و از طریق کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری می کنم.

وی در پایان در مورد کیفیت لیگ والیبال عنوان کرد: اتفاقات کنونی زیبنده والیبال ما نیست. هر سال در لیگ والیبال 50-60 میلیارد هزینه می شود اما متاسفانه لیگ چه از سوی برگزارکننده ها و چه از سوی تیم ها اصلا خوب برگزار نمی شود. البته در این بین فقط فدراسیون مقصر نیست بلکه باشگاه ها و تیم ها و حتی سرپرستان و بازیکنان مقصرند. همه داریم می سوزیم. یک سری تیم ها هستند که واقعا بی نقص هستند اما نمی دانم چرا آنها هم باید بسوزند. باید یک جا جلوی بی قانونی ها گرفته شود چون هرسال لیگ ما بدتر از سال قبل می شود، والیبال ایران در دنیا اعتبار قابل قبولی دارد ولی متاسفانه لیگ ما با هزینه های میلیاردی کمترین توجه را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار