در گفت‌وگو با پانا

مصطفی کارخانه: نوسانات تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها باعث عقب‌ماندگی شده است

تقریبا همه به هفته سوم لیگ امیدوار شدند اما دیر روشن شدن موتور تیم ملی معضلی بزرگ است

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است نتیجه نگرفتن تیم ملی در هفته‌های اول لیگ ملت‌ها باعث خواهد شد تیم ملی برای صعود به مرحله نهایی مسابقات کار سختی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی کارخانه: نوسانات تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها باعث عقب‌ماندگی شده است

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا عملکرد تیم ملی را هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان این‌گونه ارزیابی کرد: تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در مقایسه با دو هفته دیگر عملکرد بدی نداشت. این تیم توانست مقابل چین که تا به اینجای کار خیلی خوب کار کرده بود و فرانسه را شکست داده بود، بهترین نتیجه را بگیرد، همچنین توانست ترمز چین را در این رقابت‌ها بکشد. در مقابل برزیل و روسیه هم با وجود اینکه تیم ملی باخت، عملکرد جوانان تیم برای همه قابل قبول بود و تقریباً همه به هفته سوم لیگ امیدوار شدند و راضی‌کننده بود.

وی ادامه داد: اما تیم ملی اکنون فقط 9 امتیاز دارد و این برای تیمی که هدفش قرار گرفتن در بین شش تیم برتر لیگ جهانی است به هیچ عنوان نتیجه قابل قبولی نیست. متأسفانه تیم ما در جریان این مسابقات نوسانات زیادی داشت و گاهی در یک بازی فوق‌العاده بود و گاهی هم برعکس کار می‌کرد. این نوسانات تیم باعث عقب ماندگی تیم ما شده و جبران آن به مراتب سخت است اما اگر تیم بتواند خود را به مرحله پایانی برساند به طور حتم به هماهنگی بهتری خواهند رسید.

سرمربی سابق تیم ملی درباره عملکرد جوانان تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گفت: بازی با برزیل و عملکرد خوب جوانان ما همه را خوشحال کرد و کسی به باخت فکر نمی‌کرد چرا که جوانان تازه‌نفس همانند شفیعی و شریفی عملکرد قابل قبولی داشتند و در مقابل بازیکنان باتجربه همچون عبادی‌پور و قائمی مانند قبل نبودند که به مرور آنها هم بهتر شدند.

وی ادامه داد: با همه این اوصاف دیر روشن شدن موتور تیم ملی معضلی بزرگ است و باید آن را موشکافی کرد. تیم ایران در ابتدا رقابت‌ها شروع بد دارد و همین موضوع باعث عقب‌ماندگی می‌شود و نمی‌تواند در ادامه بازی‌ها وضع را به سود خود کند.شروع بد تیم ایران باعث می‌شود همه هزینه‌هایی که برای این تیم هزینه شده است به باد برود و نتواند در ادامه خوب امتیاز جمع کند. امیدوارم این موضوع در نظر گرفته شود و برای آن یک راهکار ایجاد کنند.

کارخانه در پایان گفت: البته به طور حتم پنج هفته شدن رقابت‌های لیگ والیبال و مسافرت‌های طولانی باعث خستگی تیم ملی شده است و آنها عادت به این وضع ندارند و به همین علت نوسان در این تیم زیاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار