نشست مدیران متوسطه اول بویر احمد در راستای پروژه مهر برگزا ر شد

نشست مدیران متوسطه اول شهرستان بویر احمد در راستای پروژه مهر با حضور مدیر، معاونین مالی ،پرورشی وتربیت بدنی و آموزش متوسطه در آموزشگاه توحیدی یاسوج برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۵۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش وپرورش در این نشست با توصیه به مدیران به جای اینکه مدیر باشیم رهبر آموزشی باشیم اظهار داشت: شما مدیران با عشق وعلاقه و فتح قلبها می توانید شاهد تحول و ارتقاء اموزشی وپرورشی در مدارس باشید.
سید علی اکبر هاشمی با اشاره به چشم اندازوموفقیت های بزرگ در آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد خواهان برنامه ریزی ،خلاقیت و یک آغاز خوب و با نشاط در سال جدید تحصیلی شدند .

عباسی معاون مالی وپشتیبانی اجتناب از هزینه های غیر ضروری را لازم شمردند و در استانه سال جدید تحصیلی مواردی از جمله تراز مالی ،تهیه وتنظیم اسناد مالی ،نگهداری وحفاظت از اموال وصحافی و پلمپ دفاترمالی را برای مدیران تشریح نمودند .
دانش پایه معاون آموزش متوسطه شهرستان هم از برگزاری آزمون تغییررشته برای کسانی که موفق به انتخاب رشته نشده اند خبر داد وافزود : آزمون در شهریور ماه بصورت هماهنگ همزمان با روز برگزاری ازمون علوم وریاضی برگزار می شود.
دانش پایه اضافه کرد: مکان آزمون دانش آـموزان دختر در مدرسه عترت بلوار عدل و پسران هم در دبیرستان شاهد واقع در باهنر 4 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار