توزیع 380 میلیون ریال بن خرید کتاب بین باشگاههای کوچک کتابخوانی کاشان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: در تابستان امسال، 380 میلیون ریال بن خرید کتاب بین باشگاههای کوچک کتابخوانی این شهرستان توزیع می شود در حالی که این رقم در سال گذشته 200 میلیون ریال بود.

کد مطلب: ۶۵۶۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا در کاشان، مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: تشکیل باشگاه‌های کوچک کتابخوانی، طرحی است که برای کمک به افزایش سرانه مطالعه ، تقویت فرهنگ گفت و گو، تقویت مهارت استدلال و افزایش قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود .

به گفته وی، در دومین سال اجرای طرح، 95 باشگاه در شهرستان کاشان تشکیل شده است که 110 مربی آموزش دیده، آموزش و هدایت حدود یک هزار و 200 نفر عضو را بر عهده دارند.

وی افزود: در طرح باشگاه های کتابخوانی، کودکان می توانند فرهنگ کار مشارکتی و گروهی را یاد گرفته و در کنار هم تمرین می کنند، کتاب بخرند و آنها را با هم تعویض کنند و با حفظ احترام متقابل به نقد و نظر یکدیگر گوش بدهند .
وی افزود: آثار ارسالی اعضا باشگاه در سه بخش فیلم موبایلی ، نامه به نویسنده و انتخاب بهترین باشگاه کتابخوانی داوری شده و در هر بخش ، پنج نفر به دبیرخانه مرکزی تهران معرفی می شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: در نخستین سال برگزاری باشگاه‌های کوچک کتابخوانی، دبستان دخترانه برکت به مدیریت سهیلا الماسی به عنوان باشگاه برتر در مجموع دو هزار باشگاه کشور معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار