محمدزاده در گفت‌وگو با پانا:

معلمان مدارس غیردولتی هر سال گزینش می‌شوند

​سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند گزینش در مدارس غیردولتی گفت: معلمان این مدارس هر ساله تایید صلاحیت می شوند.

کد مطلب: ۶۴۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

شاپور محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در مورد روند اجرای گزینش برای معلمان در مدارس دولتی و غیردولتی اظهار کرد: تمامی معلمان فعال در مدارس باید گزینش شده باشند که براین اساس معلمان مدارس دولتی باید قبل از اینکه استخدام آنها قطعی شود این فرآیند را بگذرانند و معلمان مدارس غیردولتی نیز باید قبلا از تدریس تایید صلاحیت شده باشند.

وی ادامه داد: سال 1389 دستورالعملی از سوی وزارتخانه برای گزینش مدارس غیردولتی ابلاغ شد که براساس آن مدارس غیردولتی موظف هستند تا نیمه خردادماه اسامی نیروهای خود را به هسته های گزینش اعلام کنند.

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیروهای مدارس غیردولتی باید هرساله گزینش شوند، گفت: مدارس غیردولتی یک و نیم برابر ظرفیت خود را به گزینش اعلام می کنند چرا که تغییرنیروها در این مدارس بیشتر است و بر این اساس بیش از ظرفیت نیرو اعلام می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: برای اینکه در اعلام اسامی مدارس مشکلی نداشته باشند تا 30 خردادماه زمان معرفی نیروها افزایش می یابد و هر سال زمان بسیاری را برای گزینش این گروه از معلمان در نظر می‌گیریم.

وی یادآورشد: معلمان پیمانی و قراردادی نیز هرساله در فرآیند گزینش بررسی می شوند البته سعی می‌کنیم روند گزینش به گونه ای انجام شود که مدارس در جذب نیروها کمترین مشکل را داشته باشند البته روند جذب نیروی انسانی باید با دقت انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار