پایگاه اطّلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد:

طرح هزاران ختم قرآن کریم به نیّت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان

طرح هزاران ختم قرآن کریم به نیّت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) همانند سالهای گذشته، طی نیمه نخست ماه شعبان از سوی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می‏شود.

کد مطلب: ۶۱۷۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای تهران، در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجّه به اهمیّت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت ها، انتظار فرج خوانده شده است، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام با همکاری شبکه رادیو قرآن، طرح هزاران ختم قرآن مجید را برگزار می‏کند.

طرح هزاران ختم قرآن همانند سنوات گذشته، طی نیمه اول ماه شعبان، همزمان با میلاد امام زمان (عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) برگزار می‏‌شود.

علاقه‏ مندان برای شرکت در این طرح قرآنی در بازه زمانی اول تا 15 ماه شعبان (8 لغایت 22 اردیبهشت ماه) می‏ توانند با شماره تلفن های‏ 55938123 الی 30 (8 خط همزمان) تماس حاصل نمایند و علاقه‏ مندی خود را برای قرائت حداقل یک جزء از قرآن کریم به ثبت رسانند.

اختتامیه این طرح ، نیمه شعبه و همزمان با روز ولادت منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود (عج) در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد .

با هدیه یک شاخه گل از قرآن، یعنی قرائت حداقل یک جزء در طرح هزاران ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر(عج) شرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار