آمادگی درمانگاه فرهنگیان همدان برای ارائه‌ی خدمات درمانی مختلف

معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: اورژانس درمانگاه فرهنگیان همدان با حضور پزشکان مجرب آماده پذیرش و ارائه‌ی خدمات درمانی در بخش های مختلف به فرهنگیان محترم است.

کد مطلب: ۶۱۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، محمد بداغی اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان همدان با هدف ارائه‌ی خدمات به فرهنگیان ارجمند وعموم مردم اقدام به بازسازی و نوسازی واحد دندانپزشکی با ظرفیت 7 دستگاه یونیت کرده است .

بداغی افزود: واحد دندانپزشکی این درمانگاه با حضور پزشکان مجرب به صورت روزانه آماده پذیرش مراجعین محترم جهت انجام معاینات و درمان است.

وی گفت: خدمات دندانپزشکی شامل جرم گیری،عصب کشی ، ترمیم وپرکردن دندان و روکش با تعرفه دولتی و برای فرهنگیان معرفی شده از آموزش وپرورش با اعمال تخفیف و به صورت نقد و اقساط انجام می گیرد .

بداغی همچنین گفت : اورژانس درمانگاه فرهنگیان همه روزه از ساعت 8 صبح الی 20 با حضور پزشکان مجرب جهت ویزیت و انجام تزریقات و پانسمان ، نوارقلب و شستشوی گوش، داروخانه و آزمایشگاه تشخیص طبی آماده پذیرش و ارائه خدمات جهت مراجعین محترم می باشد .

معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی استان خاطرنشان کرد: در این درمانگاه ارائه‌ی خدمات ویزیت پزشکان عمومی و متخصص و همچنین خدمات آزمایشگاهی برای دارندگان بیمه طلایی رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار