شهردار یاسوج خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته نکوداشت یاسوج

شهردار یاسوج از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته نکوداشت یاسوج خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبلرنگار پانا از یاسوج، محمدعلی جاوید ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری‌ هفته نکوداشت یاسوج اظهار کرد: ۹ لغایت ۱۵ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته شهر یاسوج نامگذاری شده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه این همایش در دو بخش افتتاحیه و اختتامیه است، گفت: در مراسم اختتامیه که روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه است مسوولان استانی، نمایندگان مردم در مجلس، مسوولان شهرستانی و فرزندان استان که در شهرهای اطراف مسؤولیت دارند به این مراسم دعوت می‌شوند.

جاوید با تاکید بر اینکه افتتاحیه همایش هفته یاسوج ۹ اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد، گفت: مراسم افتتاحیه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر با افتتاح پارک ولایت و میدان اجتماعات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی میدان صورت گرفته و ظرفیت برگزاری همایش‌های مختلفی را دارد.

جاوید با تاکید بر اینکه در این میدان جایگاه ویژه‌ای برای سخنرانی‌ها به صورت ثابت در نظر گرفتیم، بیان داشت: با توجه به همایش انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری پیشنهاد می‌کنم به منظور جلوگیری از ترافیک در شطح شهر همایش‌های انتخاباتی در این مکان برگزار شود.

شهردار یاسوج با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در همایش گرامیداشت هفته یاسوج بیان کرد: از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه برنامه‌های خاص ویژه اعیاد مختلف در این هفته را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار