دانش آموز شهریاری عضو تیم ملی کاتای انفرادی:

به طلای المپیک 2020 می اندیشم

دانش آموز شهرستان شهریار که به عضویت به تیم ملی کاتای انفرادی دختران جوانان درآمده گفت: به طلای المپیک 2020 می اندیشد.

کد مطلب: ۶۱۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حدیث جمال در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: از سال 1386 کاراته را به صورت باشگاهی در تیم باشگاه «حامی» در شهرستان قدس به مربی گری معصومه تمیمی آغاز کردم و تا کنون نیز تمرینات خود را در این عرصه ادامه داده ام.

وی در ادامه با اشاره به این امر که مدت 6 سال است که مسابقات کشوری را با جدیت پیگیری می کند، افزود: سال 1394 به عنوان نفر اول تیم ملی نوجوان در مسابقات کشوری برگزیده شدم، اما به به دلیل آسیب جسمانی نتوانستم در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

حدیث جمال با اشاره به این امر که در سال دوم در رتبۀ سوم و در سال جاری در ردۀ جوانان حائز رتبۀ اول کشوری شده است و جواز ورود به تیم ملی و اردوی کشوری را کسب کرده است، ادامه داد: بسیار دوست دارم که این مسابقات را ادامه بدهم و تمام سعی خود را می کنم که فیکس رده خود باشم.

این کاراته کا، ضمن ابراز خرسندی از این امر که ملی پوشان کاراتۀ ایران توانسته اند در مسابقات جهانی مقام های متعدد و مدال های رنگارنگ را برای کشور به ارمغان بیاورند، اظهار داشت: از درخشش بانوان کشورم در حوزۀ کاراته به خود می بالم و افتخار می کنم، در حوزه ای حضور دارم که بانوان کشورم با غرور در آن می درخشند.

وی در پایان، ضمن تقدیر از راهنمایی های ارزشمند پدر، مادر و مربی خود و حمایت های ارزشمند آنان در مسیر مسابقات، اظهار امیدواری کرد: به طلای المپیک 2020 می اندیشم و امیدوارم این مدار را به نام خود ثبت کرده و برای کشورم به ارمغان بیاورم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار