دانش آموزان بجای گرایش به کار دولتی کارآفرین شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت:دانش آموزان باید به جای گرایش به انجام کارهای دولتی رشته هایی انتخاب کنند که منجر به کارآفرینی شود .

کد مطلب: ۶۱۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ سعید زرین فر روز یکشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه معرفی هفته مشاغل در مدرسه شهید سهام خیام بوشهر افزود:باتوجه به فرایند الکترونیکی شدن امور در دستگاههای اجرایی استخدام های مشاغل دولتی با محدودیت رو به رو است.

وی یادآورشد:با معرفی مشاغل به دانش آموزان تلاش می شود افراد متناسب با توانایی و استعدادی که دارند رشته تحصیلی و آینده شغلی خود را انتخاب کنند.

معاون استانداری بوشهر تصریح کرد: باتوجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال باید به بحث اشتغال، کارآفرینی و تولید داخلی بیشتر توجه شود.

زرین فر گفت: دانش آموزان براساس توانمندی و مزیت هر منطقه به دنبال شغل هایی باشند که علاوه بر ایجاد شغل برای خود زمینه شغل برای دیگران را نیز فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: هفته مشاغل یکی از مهمترین رویدادهای هدایت تحصیلی است که مسیر زندگی و شغلی دانش آموزان را تعیین می کند.

ناصر کرمی افزود: مدیران، مشاوران و مربیان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در مقطع دوم متوسطه دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای هدایت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار