استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:

مبارزه جدی با قاچاق کالا نیازمند کارهای اساسی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا نیازمند کارهای اساسی است و در این راستا برنامه و فعالیت های خوب، موثر و جدیدی آغاز شده است.

کد مطلب: ۶۱۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدموسی خادمی افزود: حرکت به سمت برنامه جامع سیستمی شدن مبارزه با قاچاق کالا و فعالیت های گمرکی با استفاده از فناوری اطلاعات و در اختیار داشتن اطلاعات کامل انبارهای کالا در کشور گامی بزرگ است که دولت در این راستا فعالیت داشته است.

خادمی تاکید کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا نیازمند کارهای اساسی است و در این راستا برنامه و فعالیت های خوب، موثر و جدیدی آغاز شده است.

استاندار با بیان اینکه برای مبارزه جدی با کالای قاچاق توسعه ابزارهای کنترلی لازم است اظهار داشت: قاچاق باعث ضربه زدن به تولید، اشتغال و درآمد در کشور می گردد و باید جلوی آن گرفته شود.

استاندار گفت : این موضوع نیز باید مورد توجه باشد که کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم که در آن تولید ملی نداریم را بتوان با تسهیل گری و با هزینه معقول و به دور از قاچاق و واسطه به دست مردم رساند.

خادمی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است باید مبارزه با قاچاق کالا با جدیت و آگاهی بیشتری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار