جشنواره هفت سین دانش آموزی برگزار شد

در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان جشنواره هفت سین دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد .

کد مطلب: ۶۰۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دريكوند در جشنواره هفت سین و تجلیل از دانش آموزان با نیازهای ویژه مراکز استثنایی شهرستان خرم آباد به لزوم توانمند سازی معلولین اشاره کرد و گفت : معلولیت مشکل فرد نیست بلکه مشکل جامعه است و باید شرایط مناسب برای زندگی وتحصیل آنان فراهم کرد.

وي بر بازشناسی توان وارزش های والای جامعه معلولان تاکید کرد و افزود : معلول گرچه ممکن است از نظر جسمی محدودیت هایی داشته باشد ، ولی قطعاً در برابر این محدودیت ها خداوند استعداد و توانمندی هایی هم به او عطا می کند که خواهد توانست از فراتر از توان افراد عادی در زمینه هایی حرکت و پیشرفت کند

وی با یادآوری ضرورت فرهنگ سازی برای شناخت توانمندی های معلولان افزود : توان وارزش های والایی دردرون جامعه معلولان وجود دارد.که باید به جامعه معرفی شود .

دریکوند در ادامه سخنان خود افزود : تلاش ها و زحمات مجموعه عوامل و معلمان آموزش وپرورش استثنائی که با دلسوزی ، علاقمندی برای تعلیم وتربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه خدمت می کنند ستودنی و ارزشمند است .

درادامه این مراسم سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اهدای هدایایی از دانش آموزان با نیازهای ویژه این مراکز تجلیل کرد .

گفتنی است که این مراسم به همت آموزش و پرورش استثنایی لرستان در آستانه سال نو و نوروز باستانی برای خوشحال کردن دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شده بود و در آن علاوه بر تهیه سفره های هفت سین و تهیه کیک تولد ،هدایایی هم برایآنان در نظر گرفته شده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار