نماینده مجلس دانش آموزی استان خراسان جنوبی:

شوراهای دانش آموزی زمینه مناسبی است برای مشارکت دانش آموزان

نماینده مجلس دانش آموزی استان خراسان جنوبی در هشتمین دوره مجلس دانش آموزی کشور گفت : شوراهای دانش آموزی زمینه مناسبی است برای مشارکت دادن دانش آموزان در تصمیم گیری ها در سطح مدرسه تا شهرستان و استان است.

کد مطلب: ۶۰۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی کیانی نماینده مجلس دانش اموزی استان خراسان جنوبی در هشتمین دوره مجلس دانش اموزی کشور درگفتگو با باخبرنگارپانا گفت: شوراهای دانش آموزی زمینه مناسبی است برای مشارکت دادن دانش آموزان در تصمیم گیری ها در سطح مدرسه تا شهرستان و استان است.

وی افزود : نمایندگان مجلس دانش آموزی طی انتخاباتی که در سطح استان با حضور منتخبین شوراهای دانش آموزی شهرستان ها و مناطق برگزار می شودبا کسب بیشترین آراء انتخاب می شوند.

مهدی کیانی گفت: سه موضوع درمجلس شورای دانش اموزی مورد بررسی وبحث قرار جمع اوری نقطه نظرات ،انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان از سطح مدارس و انتقال آن به مدیران ، تهیه سند مجلس، ارائه دیدگاه هاو ایده های نمایندگان از موضوعات مجلس دانش آموزی می باشد.

کیانی افزود: براساس قرعه کشی انجام شده خراسان جنوبی در کمیسیون علمی واموزشی به همراه استان های خراسان رضوی، شمالی، مازندران، گلستان، سمنان، سیستان بلوچستان قرار گرفته است.

نماینده مجلس دانش اموزی گفت: تا کنون دو جلسه در کمیسیون علمی و آموزشی با حضورامیدیان معاون دفتر تالیف کتب درسی برگزار شده است که در این جلسات به بررسی نقاط قوت وضعف کتب دانش آموزان پرداخته شده است.

کیانی افزود: در خراسان جنوبی با برنامه ریزی های صورت گرفته نمایندگان مجلس به اتفاق نمایندگان شوراهای دانش اموزی در سطح شهرستان ها و مناطق در مدارس حضور پیدا کرده و در خصوص مسائل و مشکلات با دانش آموزان گفتگو وتبادل نظر می کنند .

کیانی گفت: در جلسه ای که با حضور غلامحسین نارمنجی معاون پرورشی ،فرهنگی اداره کل اموزش پرورش خراسان جنوبی و نمایندگان مجلس دانش آموزی برگزار شد موضوع رایزنی باتعاون روستایی به منظور آموزش دانش آموزان روستایی و بهره مندی آنها از تسهیلات این تعاونی مورد انتفاق نظر قرار گرفت.

نماینده مجلس دانش اموزی استان افزود: برگزاری جشنواره های تئاتر دانش آموزی وبرگزاری یادواره های شهدای دانش آموز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد :اینجانب به اتفاق فاطمه شریف زاده از سرایان ،افتخار نمایندگی دانش آموزان استان را درهشتمین دوره مجلس دانش آموزی کشور داریم.

کیانی افزود : برای شرکت در دومین نشست هشتمین دوره مجلس دانش اموزی که با حضور مقامات کشوری از تاریخ 20لغایت 22 اسفندماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی تهران برگزارمی شود عازم تهران هستیم.

گفتنی است در پایان نمایندگان استان در هشتمین دوره مجلس دانش اموزی کشور عضوافتخاری پانا شدند.

خبرنگار پانا : امین اکسیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار