مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد 22 درصدی مخاطبین شبکه جهانبین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از رشد 22 درصدی مخاطبین شبکه جهانبین در سال جاری خبر داد و گفت: افزایش مخاطبین باعث شد که شبکه استانی چهارمحال و بختیاری به اولین شبکه‌های ملی و محلی تبدیل شود.

کد مطلب: ۶۰۳۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،مهرداد عظیمی 14 اسفند ماه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: به فضل خداوند و مشارکت مردم و رسانه‌ها، امسال صدا و سیمای استان در بسیاری از حوزه‌های رادیو و تلویزیون رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
وی افزود :شبکه جهانبین استان چهارمحال و بختیاری تنها شبکه کشوری است که در حال حاضر به صورت اچ دی پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان معرفی مفاخر بزرگ استانی را از وظایف صدا و سیمای استان دانست و گفت: سریال علی‌مردان بختیاری ومستند تلویزیونی آیت‌الله دهکردی و عمان سامانی در راستای معرفی مفاخر بزرگ استانی تهیه خواهند شد.
عظیمی از راه‌اندازی شبکه استانی از تلویزیون اینترنتی خبر داد و گفت: این شبکه دارای قابلیت تعاملی میان مخاطب و سازمان است و این امکان وجود دارد که مخاطب به صورت تمایلی برنامه‌های خود را خارج از وقت اجرایی مشاهده کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان تولید محتوا را مهم‌ترین رسالت صدا و سیما بیان کرد و گفت:صدا و سیما هم باید به تولید محتوا بپردازد و هم شرایط پخش و انتشار آن را فراهم سازد.
وی از رشد 22 درصدی مخاطبین شبکه جهانبین در سال جاری خبر داد و گفت: افزایش مخاطبین باعث شد که شبکه استانی چهارمحال و بختیاری به اولین شبکه‌های ملی و محلی تبدیل شود.
عظیمی در خصوص برنامه‌های ویژه ایام عید نوروز خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی از جمله برنامه شب‌های بام ایران، تحویل سال نو، جنگ شادی، وقت اضافه، بهار ایران، آتش در شادی در این ایام پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خاطرنشان کرد: برای ایام انتخابات نیز 97 گزارش، 56 خبر و 12 مستند خبری تهیه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار