آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان سماء ۲ تبریز برگزار شد/

پاشایی: مهر و محبت سرلوحه ی رسیدن به خوشبختی است

آئین معنوی جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان سماء 2 ناحیه چهار تبریز پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی با بیان اینکه تربیت فرآیندی است که برای شکل گیری آن باید شخصیت انسان به درستی شکل بگیرد، تصریح کرد: کسانی که به جایگاه های والا رسیده اند یقینا یک مربی خوب داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اظهار به اینکه خداوند متعال اولین مربی انسان بوده است، اضافه نمود: پدران، مادران و معلمان مربیان اصلی بعد از خدا در زندگی شما هستند.

وی عفو و بخشش را مهمترین خصوصیت یک مومن بیان کرد و گفت: شما دانش آموزان به تکلیف رسیده وقتی در محضر خدا به عبادات مشغول می شوید عفو کنید تا مورد عفو خداوند قرار بگیرید.

پاشایی توصیه کرد: شما دانش آموزان در جاده زندگی با مشکلات زیادی مواجه می شوید ولی باید همه ی این ها را با عقل و تدبیر و معنویات پله ای برای صعود قرار دهید.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان سعادت را ازآن انسان های شاکر برشمرد و گفت: باید قدر لحظه های زندگی خود را بدانید و در زندگی مهربانی و محبت را سرلوحه عمل قرار داده و از خودخواهی دوری گزینید.

خبرنگار: مالک احمدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار