اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات جزوظایف اصلی فعالیتهای سازمان است

مدیر سازمان دانش آموزی گفت:در 6 ماهه اول سال تحصیلی جاری 360 نفر فرهنگیان و دانش آموزان دختر و پسر به همراه خانوادشان به عتبات عالیات اعزام شدند.

کد مطلب: ۵۹۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

عمران کرمی مدیر سازمان دانش آموزی استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران پانا، از اعزام 360 نفر دانش آموز به زیارت عتبات عالیات (نجف اشرف و کربلای معلی)در 6 ماهه اول سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت :انجام عملیات اعزام کاروان های عتبات عالیات سازمان دانش آموزی جزء وظایف اصلی و لاینفک فعالیت های سازمان بوده و به تناسب جمعیت دانش آموزی و همکاران فرهنگی برنامه ریزی لازم جهت اعزام کاروان های عتبات عالیات صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: مدرسه حسینی مدرسه ای است بر خاسته از مدرسه تربیتی پیامبر اکرم(ص) و امیر المومنان(ع)؛مدرسه ای که به انحراف رفته ورو به اصنمحلال بود و امام حسن(ع) آن را با پرچمی بر افراشت که پیوسته در اهتزاز است.

وی در بخش دیگری از بیاناتش افزود: اعزام دانش آموزان عزیز و فرهنگیان محترم از چهارم آبان ماه سال جاری آغاز و فرهنگیان و دانش آموزان پسر به همراه خانواده در قالب 6 کاروان و دختر 3 کاروان به سفر معنوی کربلا اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان تشکیلاتی مجامع اعضاء،مربیان،مدرسان و پیشکسوتان، نخبگان فرهنگی و هنری و برگزیدگان مسابقات قرانی و هنری در اولویت ثبت نام و اعزام هستند .

وی در خاتمه اظهار داشت:از معاونین محترم پرورشی و فرهنگی،مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان و نواحی و مناطق و کارشناسان این سازمان تمهیدات لازم برای سفر معنوی را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار