آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی در گیلان

دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی( اول اسفندماه در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه پیش فروش بلیط های مسافری از امروز ( ابتدای اسفندماه) به صورت اینترنتی آغاز شد، افزود: شهروندان می توانند از طریق مراجعه به درگاه های فروش اینترنتی بلیط استان به نشانی www.gilan.mosafer.ir و درگاه کشوریبه نشانه www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.
وی اظهار کرد: ضمنا از نیمه اسفندماه نیز هموطنان می توانند بلیط های نوروزی را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی و دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: بمنظور رفاه حال مسافران نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافران نوروزی آماده ارائه خدمت به هموطنان است.
نازک کار در ادامه به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال گذشته نیز اشاره و اضافه کرد: طی نوروز سال گذشته، بیش از 342 هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استان استفاده کردند.
وی یادآور شد: در طرح جابجایی مسافران نوروزی در سال گذشته بالغ بر 69 هزار مسافر، بلیط های خود را از طریق پیش فروش ( حضوری و اینترنتی ) تهیه کردند.
114 شرکت حمل و نقل مسافر در گیلان با بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار