مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا:

طرح یکسان سازی پوشش مدارس طبقه بندی اجتماعی در مدارس را از بین برد

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح یکسان سازی پوشش مدارس طبقه بندی اجتماعی در مدارس را از بین برد.

کد مطلب: ۵۹۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

توحید اصغرزاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، اظهار داشت:اگر تفکر ما بر حمایت از فعالیت های پرروشی صرفا با تاکید بر حمایت های مالی و اعتباری باشد، اهداف مدنظر به تحقق نخواهد پیوست ، ما در راستای حمایت از فعالیت های پرورشی در آموزش و پرورش بر ایجاد فرصت تاکید داریم.

وی با اشاره به اینکه به میزان اجاد فرصت کاری، زمینه بروز خلاقیت ها فراهم خواهد شد، افزود: مسئولین نیز باید فرصت بیافرینند تا خلاقیت ها در حوزه پرورشی بروز کنند و درهمین راستا سازمان دانش آموزی باید در لایه های اجتماع نفوذ دانش آموزان را افزایش دهد.

اصغرزاده ادامه داد: سازمان دانش آموزی فرصت بسیار خوبی است و با ایجاد مجمع کارآفرینان دانش آموزی می تواند زمینه آموزش کارآفرینی جوانان و نوجوانان را فراهم سازد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد سامانه سبا در استان، گفت: با ایجاد این سامانه 2500 مدرسه با دارا بودن امنیت غذایی در مدارس تحت رصد خواهند بود و بوفه مدارس در درون مدرسه ها برای دانش آموزان به گردش درآمده و سازه و کاربر بوفه ها ساماندهی خواهد شد.

اصغرزاده با بیان این مطلب که لباس انسان بخشی از هویت او است، خاطر نشان کرد: طرح یکسان سازی پوشش مدارس طرح موفقی بود که به از بین رفتن طبقه بندی اجتماعی نادرست در مدارس و تحقق عدالت درون اجتماعی مناسب دانش آموزان منجر شد.

وی از تکمیل فاز اول موزه مدرسه 22 بهمن ارومیه و افتتاح آن در اسفندماه سال جاری خبرداد و گفت: مرمت و احیای فاز دوم این بنا آغاز شده و فاز موزه ای در این فاز شکل خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار