امام جمعه رودبار جنوب:

ایمان، رهبری و اتحاد مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه رودبار جنوب در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شبانه روزی امام خمینی (ره) گفت: ایمان، رهبری و اتحاد مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

کد مطلب: ۵۹۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،عباس گروهی در ادامه به نقش کلیدی رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تدوين انديشه حضرت امام خمینی (ره) از جمله انديشه هاي مديريتي، رهبري ايشان و معرفي به نسل هاي بعدي را امری ضروری دانست و اظهار داشت: رهبری، همراه با تقوا و ایمان امام خمینی (ره) سبب تحولي شگرف در جهان شد و حرکت پوينده ایشان سبب تغيير در معادلات جهاني شد .

وی در ادامه این مراسم با بیان این که همه مسئولان، مدیون امام خمینی (ره) و خون شهدا هستند، خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولان باید برای برگزاری هر چه بهتر آیین‌های بزرگداشت سی و هشنمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کنند تا با شکوه وعزت بیشتری برگزار شود .

سپس عطا ناوکی فرماندار شهرستان رودبار جنوب در این مراسم یاد آور خاطرات امام ( ره) و یاران با وفایش شد و با بیان این که باید تلاش شود تا آرمان های امام راحل در جامعه اجرا و تداوم یابد اظهار داشت: امام خمینی (ره) با آمدنش چهره استکبار و ظلم را محو کرد و خط بطلانی کشید بر همه ظلم هایی که درحق مردم ایران اسلامی صورت می گرفت .

وی در ادامه ولایت فقیه را را عامل وحدت کلمه برشمرد و افزود: با وحدت و همدلی می توان کشور را با اقتدار و عزت بسازیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار