مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با پانا:

آرمان های آزادی خواهی انقلاب برای جوانان تبیین شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید آرمان های آزادی خواهی و اسلام خواهی ملت ایران در دهه 50 برای جوانان تبیین و تشریح شود.

کد مطلب: ۵۹۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

شهریار فولادوند در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: این موضوع باید برای جامعه تبیین، تکرار و تشریح شود تا انقلاب از محتوا تهی نشود.

وی بیان کرد: دایره جشن انقلاب را باید گسترده کرد و حلقه جشن پیروزی انقلاب را نبندیم و نگوییم که این جشن تنها مخصوص افراد خاص است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی پشتوانه و گستره ای عظیم دارد که لازم است دانش آموزان را با واقعیت های آن آشنا کنیم.

فولادوند ابراز داشت: لازم است دانش‌آموزان در کنار یادگیری سایر دروس با تاریخ کشور به خصوص تاریخ معاصر آشنا شوند و دهه فجر فرصت مناسبی برای بحث در این زمینه است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ابراز داشت: بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونین مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

فولادوند گفت: در بهمن ماه 57، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود؛ قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب هایی سرشار از عشق و ایمان؛ در بهمن ماه، رهبری بزرگ پس از سال ها دوری از وطن، قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت و آزادی و استقلال را نصیب امتی خداخواه کرد.

وی همچنین از اجرای 4 هزار و 200 برنامه در قالب 280 عنوان توسط آموزش و پرورش استان مرکزی در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار