تمدید مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۱۸ دی

​معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا ۱۸ دی ماه در سایت لبیک تمدید شد.

کد مطلب: ۵۶۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محمد زارع با بیان این مطلب افزود: زائران اصلی و ذخیره تا پایان روز شنبه ۱۸ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به لینک نهایی کردن ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت لبیک به آدرسsamane.labbayk.irنسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زارع تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت،به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان ظرفیت‌های باقی مانده از میان دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند، فراخوان خواهد شد .

زارع گفت: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خاتمه اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از ۱۶۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

متقاضیانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند، از ۱۸ دی ماه می توانند با تماس یا مراجعه به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل خود در سراسر کشور درخواست اعزام دهند که در صورت ایجاد ظرفیت جدید به متقاضیان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار