ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها جهت بازگشایی مطلوب مدارس

چهارمین جلسه‌ی شورای پروژه‌ی مهر استان با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۵۳۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، در این جلسه مدیركل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها جهت بازگشایی مطلوب مدارس، گفت: فعالیت ها و اقدامات به گونه ای انجام گرفته که تمامی مدارس استان بدون کوچک ترین مشکلی آماده استقبال از دانش آموزان عزیز هستند.
خزاعی اجرای مطلوب پروژه‎‌ی مهر را زمینه ساز بازگشایی مدارس در شرایط مناسب دانست و تصریح کرد: تکمیل این پروژه‌ی مهم در روزهای باقی مانده تا بازگشایی مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی، گفت: با وجود استقرار پایه‌ی دهم در سال تحصیلی جدید وضعیت نیروی انسانی استان مطلوب است.
مدیركل آموزش و پرورش استان بحث هدایت تحصیلی را از جمله مباحث مهم آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: با توجه به نیاز های جامعه در بحث تولید و اشتغال، ضرورت دارد نسبت به اطلاع رسانی دقیق به اولیای دانش آموزان به منظور ترغیب آنها جهت ثبت نام در هنرستان‌ها تلاش مضاعفی صورت گیرد.
خزاعی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان آماده همکاری با نهادهای ذیربط در این زمینه است.
در ادامه احمدی مقیم، معاون متوسطه‌ی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد پروژه‌ی مهر استان ارائه کرد.
وی افزود: در این جلسه که مدیران نواحی 1و 2 همدان نیز حضور داشتند، در خصوص مراسم ویژه‌ی روز شکوفه‌ها و بازگشایی که 31 شهریور و سوم مهرماه به طور همزمان در مدارس استان برگزار خواهد شد، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار