استاندار اردبیل :

یادواره 52 شهید دانشجو در اردبیل برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: یادواره 52 شهید دانشجو با سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۴۲۸۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازاستان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: این مراسم که 14 آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران اصلی حضور پیدا کرده و با محوریت مراسم یادواره شهدای دانشجو به تبیین دیدگاه‌های نظام اسلامی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه سنگین فرهنگی از طریق شبکه‌ها، رسانه‌ها، کانال‌ها و سایت‌ها است، تصریح کرد: آنچه که در این حوزه باید همه به آن توجه کنیم، مسموم بودن برخی از حرکت‌ها در قالب شبکه‌های مجازی و اجتماعی است که ضرورت دارد با تشکیل شورای نظارتی در این حوزه بر تولید محتوای غنی و بسیار با اصالت برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شود.

استاندار اردبیل گفت: ما با تشکیل جلسات مستمر فرهنگی، تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک حرکت و برنامه‌ریزی درستی را با محتوا و غنای جلوگیری از آسیب‌ها و تهدیدهای احتمالی انجام دهیم و در این زمینه آنچه که مهم به نظر می‌رسد رفع ریشه‌ معضلات اجتماعی و فرهنگی است که ما در قالب جلسات هم‌اندیشی فرهنگی آنها را رصد کرده و در برطرف کردن آنها تلاش می‌کنیم.

خدابخش افزود: این نشست‌ها با حضور 40 نفر از نخبگان حوزوی، دانشگاهی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی فارغ از گرایش‌های سیاسی برگزار می‌شود که تاکنون 25 جلسه مشورتی برگزار شده که موضوع آنها خشونت و مواد مخدر بوده که ارائه راهکارها برای حل این معضلات نیز پیشنهاد شده که در واقع مواد اولیه برای طرح و مطرح شدن موضوعات در شورای فرهنگی عمومی است.

وی با بیان اینکه هرگز از برنامه‌های فرهنگی با غنای ارزشی و محتوای آموزه‌های اسلامی غفلت نکرده بلکه تلاشمان بر گستردگی این فعالیت‌هاست، بیان کرد: ‌برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، حمایت از کتابخانه‌ها، مجموعه‌های آموزشی و تربیتی، مشارکت دادن بسیج در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، توانمندسازی دانشگاه‌ها در تدارک برنامه‌های مختلف در این بخش از جمله این اهداف بود.

خدابخش از برگزاری یادواره 52 شهید دانشجو در آستانه روز دانشجو در اردبیل خبر داد و گفت: 14 آذرماه این یادواره با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک راهکار عملیاتی در حوزه فرهنگی با نگاه اولویت‌بندی در انجام بهتر امور در این حوزه برای ما ارزشمند به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار