برگزاری مسابقه پیامكی میثاق باولایت

خبرگزاری پانا :معاونت پرورشی ملارد به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی مسابقه ویژه پیامكی با عنوان میثاق با ولایت برگزار می كند.

کد مطلب: ۳۴۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پرویز جبلی حماسه 9 دی را نشان از عمق بصیرت و آگاهی مردم دانست و گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند "راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است ."

وی با تأكید بر ماندگاری حماسه 9 دی در اذهان ملت غیورایران از اجرای برنامه های ویژه به منظور گرامیداشت این واقعه عظیم در تاریخ ایران اسلامی خبرداد.

وی در ادامه گفت :یكی از این برنامه ها برگزاری مسابقه ویژه پیامكی با عنوان میثاق با ولایت است كه در دو بخش دانش آموزی و همكاران برگزار می شود كه در پایان به 3 نفر كه زیباترین جملات ارسالی هدایایی اهدا خواهد شد.

وی همچنین از تشكیل ستاد بزرگداشت 9دی درمدارس و فضا سازی مدارس این منطقه به مناسبت سالروز حماسه ماندگار 9 دی و اجرای برنامه های ویژه دراین روز خبرداد.

معاون پرورشی ملارد افزود: با همكاری مسئولان شهرستان ملارد و صفادشت همایش بصیرت ومیثاق امت در فرهنگسرای بعثت صفادشت ملارد با حضور و سخنرانی آیت الله علوی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه 6 دی ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار