مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خبر داد:

برپایی نمایشگاههای دانش آموزی مدرسه انقلاب در مدارس استان

خبرگزاری پانا:مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی گفت: سومین دوره نمایشگاههای دانش آموزی با عنوان مدرسه انقلاب با هدف موج آفرینی، انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی در مدارس 24 منطقه آموزش و پرورش استان برپا می شود.

کد مطلب: ۳۱۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:علی رزازی، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: سومین دوره نمایشگاههای دانش آموزی با عنوان "مدرسه انقلاب" با هدف موج آفرینی، انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی در مدارس 24 منطقه آموزش و پرورش استان از 12 الی 22 بهمن برپا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با تشریح برنامه های گرامیداشت این ایام در مدارس استان تصریح کرد: فیلم های پنجمین دوره فیلمهای مردمی عمار با عنوان "عمار مدرسه" برای اولین بار در مدارس اکران خواهد شد.

رزازی با بیان اینکه هر روز 2 فیلم در مدارس منتخب اکران خواهد شد؛ افزود: ایران 1404، شهدای علمی، فناوری نانو و پیشرفت های ایران اسلامی و مبارزه با صهیونیستها از موضوعات این فیلم ها می باشد.

دهه فجر امسال شاهد یک جهاد بزرگ انقلابی در مدارس استان خواهیم بود

وی خاطر نشان ساخت: تبیین آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی برای نسل آینده میهن اسلامی یک ضرورت است و در همین راستا دهه فجر امسال شاهد یک جهاد بزرگ انقلابی در مدارس استان خواهیم بود.

رزازی، تاکید بر کارنامه سیاه رژیم پهلوی، موج آفرینی در فضای مجازی نسبت به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، تاکید بر الگوی تعالی دختران با اجرای مسابقه کتابخوانی با عنوان «من زنده ام» و بخش ویژه مربوط به جشن تکلیف دانش آموزان پسر را از دیگر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در دهه فجر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار