همزمان با سراسر کشور انجام گرفت:

حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری پانا: فرهنگیان، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استان اردبیل در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» همدردی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد مطلب: ۲۴۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مدیرکل، معاونین، کارکنان اداره کل، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش نواحی یک و دو اردبیل همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمودند و همدردی خود را با زنان و کودکان غزه اعلام نمودند.

همزمان با سراسر کشور در سایر شهرها و بخش‌های استان اردبیل نیز فرهنگیان، دانش آموزان، مدیران، روسا و کارکنان آموزش و پرورش در راهپیمایی روز جهانی قدس، روز دفاع از مظلومان فلسطین و غزه، شرکت گسترده و پر شور داشتند.

مردم ولایتمدار، آگاه، بصیر و روزه‌داران استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس با خروش فراگیر، فریاد مرگ بر اسراییل و آرزوی نابودی تمام مستکبران جهان را در حمایت از مظلومان فلسطین و غزه سر داده نفرت و انزجار خود را از جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه اعلام داشته و خواستار شکسته شدن سکوت جوامع جهانی در مقابل این جنایت‌ها شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار