حضورسرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جمع دانش‌آموزان پیشتاز در روز قدس

اردبیل (پانا) - سریرست اداره کل آموزش وپرورش اردبیل همراه با دانش‌آموزان پیشتاز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضورسرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جمع دانش‌آموزان پیشتاز در روز قدس

راهپیمائی روزجهانی قدس در اردبیل همزمان با سراسر کشور از مسیر ایستگاه سرعین تا میدان مصلی اردبیل برگزار شد، دراین راهپیمایی شرکت کنندگان با ندای لااله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیزم، قدس قبله اول مسلمین آزاد باید گردد و دیگر شعار‌های انقلابی و حماسی این روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی را که با تدبیر امام راحل نامگذاری شده گرامی داشتند.

کلام الله صفری، سریرست اداره کل آموزش وپرورش اردبیل هم همراه با دانش آموزان پیشتاز ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، نفرت و انزجار خودشان را از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

وی در گفت وگو با پانا با اشاره به اینکه امروز بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمین است، گفت: همانطور که انسجام جبهه مقاومت باعث شکست و درهم شکستن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی شد باید کل مسلمانان جهان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی متحد شوند.

سریرست آموزش وپرورش استان با بیان اینکه حمایت از مظلومان جهان به خصوص ملت فلسطین یک عمل صالح است، تصریح کرد: دشمن‌ترین دشمنان اسلام و مسلمانان صهیونیست‌ها هستند چرا که ذات و ریشه این افراد در اعمال غیرانسانی است.

صفری همچنین از حضور گسترده فرهنگیان،دانش آموزان و بویژه اعضای تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان را هپیمایی فرهنگیان و دانش آموزان در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار