تمهیدات برقراری امنیت انتخابات ۱۱ اسفند در کشور فراهم است

تهران(پانا) - سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد پلیس تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده و آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سایه امنیت کامل است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات برقراری امنیت انتخابات ۱۱ اسفند در کشور فراهم است

سردار سعید منتظر المهدی اظهارداشت: پلیس از ماهها قبل بر حسب وظیفه تمامی تدابیر انتظامی و امنیتی را برای برگزاری انتخابات مجلس در فضای آرام در نظر گرفته است.

وی افزود: این تمهیدات درهمه حوزه‌ها، صندوق‌های شعب، صندوق‌های سیار و ثابت و حتی مراکزی که باید در حوزه نگهداری صندوق‌ها قبل و بعد از انتخابات عمل کنند، بصورت کامل و کافی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از تمامی رسته‌های مورد نیاز پلیس در برگزاری انتخابات استفاده خواهد شد، افزود: پلیس آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی امن را دارد.

معاون فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی محور اصلی انتخابات را مردم عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات کار عظیمی است و پلیس جهت تسهیل حضور مردم پای صندوق های رای همانند انتخابات گذشته تمامی نیروهای خود را بسیج و برنامه ریزی کرده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار