امام جمعه شهرستان قدس‌‌ در راهپیمایی ۲۲بهمن:

مردم ایران پای عهد خود ایستاده‌اند و از‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در راهپیمایی ۲۲بهمن که با شرکت اقشار مختلف مردم شهید‌پرور‌، دانش‌آموزان، فرهنگیان‌، فرماندار‌، سرپرست آموزش و پرورش ‌و جمعی از مسئولان شهرستان قدس برگزار شد گفت‌ مردم ایران پای عهد خود ایستاده‌اند و از ‌دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور حفاظت می‌کنند‌.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران پای عهد خود ایستاده‌اند و از‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند

راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرکت اقشار مختلف مردم شهید‌پرور‌، دانش‌آموزان‌، فرهنگیان‌، وحید گلی‌کانی فرماندار‌، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه، فرشته اکبریان سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس در مراسم با‌شکوه راهپیمایی ۲۲بهمن بیان کرد‌: چندین عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد که یکی از آن‌ها وابستگی تمام عیار رژیم پهلوی به دولت‌های خارجی مخصوصاً آمریکا بود.

وی افزود: از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، نبود آزادی بیان و خفقان در دوره رژیم گذشته بوده است، یکی از دلایل انقلاب مردم ایران وابستگی به آمریکا و دوم فساد اعتقادی و اخلاقی و اقتصادی شاه و همه کسانی بود که از سوی آمریکا به این منصب‌ها می‌رسیدند، سوم بی‌اعتنایی آنها به مردم بود، آنها وحشیانه‌ترین کارها را نسبت به مردم انجام می‌دادند؛ مقابله با آزاداندیشی و وابسته کردن کشور در علم و صنعت از کارهایی بود که آن‌ها انجام دادند. کشور ما در این زمینه‌ها وضعیت خوبی نداشت؛ اما امروز سبک زندگی ما لحظه به لحظه در حال تغییر و پیشرفت است و یکی از دلایل این جلوگیری تحریم کشور ما بود که ما در صنعت و کشاورزی و همه امور اقتصادی پیشرفتی نداشته باشیم‌.

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل تهاجم فرهنگی دشمن به باورها و اعتقادات مردم است که می‌خواهد باورها و اعتقادات مردم را زیر سوال ببرد، این‌ها عکس العمل‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور بود، که انجام داد و می‌دهد. ولی مردم ایران پشت سر رهبر جمهوری اسلامی هستند و تا به اهدافشان نرسند، کوتاه نمی‌آیند و پای عهد خود ایستاده‌اند؛ از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور حفاظت می‌کنند و سعی در رساندن ایران به عزت و کرامت دارند. ما یک وجب از خاک‌مان را به دشمن نداده‌ایم در حالی که رضا‌خان بحرین را از کشور ما جدا کرد، انقلاب اسلامی به ما توان داده تا در مقابل دشمنان بایستیم و این انقلاب تا زمان ظهور مهدی موعود ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران دانش‌آموز: زهرا فتحی‌، زهرا حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار