حضور پرشور و نشاط دهه هشتادی و نودی‌های قم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب

قم (پانا) - مردم انقلابی قم بخصوص جوانان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی امروز با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی 22 بهمن، عید واقعی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور و نشاط دهه هشتادی و نودی‌های قم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب

راهپیمایان قمی از اوایل صبح امروز از مسیرهای فرعی خود را به مسیر اصلی حدفاصل میدان جانبازان، خیابان شهدا، پل حجتیه، خیابان اراک، میدان شهید مطهری و میدان آستانه حرم مطهر رساندند و عید واقعی انقلاب و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را همراه با میلیون ها نفر در 140 نقطه ایران و سایر نقاط جهان جشن گرفتند.

راهپیمایی امروز در حالی برگزار شد که دل‌های مردم بیداردل ایران مالامال از نفرت و کینه نسبت به اعمال ددمنشانه استکبار و رژیم صهیونیستی در جنایاتی چون به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان غزه، شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت در حمله تروریستی به مقر نیروهای مستشاری سپاه در سوریه، جنایت تروریستی در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان و همچنین شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت در حملات تروریستی بود و از این رو در راهپیمایی امروز حضور پرشمار گروه‌های مردم را پرتعدادتر از هر سال، همراه با طنین شعارهای دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرگ بر منافق شاهد بودیم.

نوجوانان دهه نودی و جوانان دهه هشتادی بخصوص رای اولی‌ها در قالب گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی آمده بودند تا با شور و نشاط انقلابی خود آینده پرامید را به رخ جهانیان بکشند و نشان دهند تا هر جا که باشد پای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس و هلال احمر با برپایی غرفه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی و اجرای برنامه‌های متنوع، بر شور و شکوه مراسم افزودند.

محوطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم واقع در خیابان شهدا نیز چون در مسیر اصلی راهپیمایی قرار داشت، ضمن برپایی غرفه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، پاتوقی برای حضور راهپیمایان بود.

از همه جا فریادهای ضداستکباری و ضدصهیونیستی به گوش می‌رسید و در مکان‌هایی نیز آوای سرودهای انقلابی پخش می‌شد و حس و حال روزهای انقلاب را زنده و یادآوری می‌کرد.

حضور پرتعداد مسلمانان کشورهای مختلف دوشادوش سایر راهپیمایان، از ویژگی‌های راهپیمایی امروز بود که با با مشت‌های گره کرده و شعارهای الله اکبر، بیعت خود با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) و انزجار خویش از ددمنشی‌های استکبار جهانی را نشان دادند.

راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر شعارهای دشمن‌شکن، آکنده از نمادهای ارزشی متنوع از تصاویر حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم‌های جبهه مقاومت، آدمک‌های شیطانی و دست‌نوشته‌هایی حاکی از حضور همیشگی در صحنه‌های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا بود و راهپیمایان با حضور میلیونی خود اعلام کردند که گوش به فرمان رهبر فرزانه خویش در تمامی عرصه‌ها از جمله انتخابات 11 اسفند حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار