سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در مانور یاوران انقلاب:

نسل نوجوان ‌با همت خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را حفظ می‌کنند

شهر قدس (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم یاوران انقلاب این شهرستان حفظ شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را وظیفه نوجوانان نسل دهه خواند که با همت خود این شعا ر را حفظ کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نسل نوجوان ‌با همت خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را حفظ می‌کنند

مانور یاوران انقلاب در دبیرستان دخترانه متوسطه اول شهید محمد رضا خشکباری با حضور فرشته اکبریان، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس‌، نقی یعقوبی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران با هدف تقویت روحیه همفکری همدلی و همکاری بین دانش‌آموزان برگزار شد.

‌فرشته اکبریان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: یاد و خاطره 36000 شهید دانش‌ آموز و 5000 شهید فرهنگی را گرامی می‌داریم؛ دانش‌آموزان و فرهنگیان در دوران انقلاب نقش‌های زیادی را ایفا کردند، مانند رویداد ۱۳ آبان که دانش‌اموزان نقش موثری در این رخداد داشتند و هر ساله آن را گرامی می‌داریم؛ اینکه چرا از شهدای دانش‌آموز یاد کردیم به این دلیل است که در آن زمان دانش اموزانی که در کلاس های درس حضور داشتند، احساس تکلیف کردند که باید از کشورشون دفاع کنند و در جنگ تحمیلی و در جبهه‌های جنگ حاضر شدند، پس قدر و منزلت خودتان را بدانید که نقش شما بسیار ارزشمند است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس خطاب به دانش‌آموزان گفت‌: جشن‌هایی که به مناسبت‌های مختلف ملی برگزار می‌شود؛ در واقع شورآفرین و تحول‌آفرین این مناسبت‌ها شما دانش‌آموزان هستید، به ویژه دانش‌آموزانی که عضو تشکل‌های مختلف از جمله سازمان دانش‌آموزی هستند، که بسیار سازمان‌یافته، منظم و با حجاب بسیار زیبا در این جلسات حضور به هم می‌رسانند و ایفای نقش می‌کنند.

اکبریان افزود‌: یکی از شعارهایی که ابتدای انقلاب داده می‌شد و ممکن است در کتاب‌های درسی خودتان هم خوانده باشید‌، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، است که مطمئن هستم با همت شما عزیزان که نسل دهه نود هستید این شعار حفظ خواهد شد .

وی تولیدات داخلی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: دستاوردهای انقلاب لازم است تا معرفی شوند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، چندی پیش از نمایشگاه تولیدات داخلی بازدید داشتند،. در آنجا از همه تولیدات و تلاش‌های دانشمندان ایرانی تجلیل کردند خیلی زحمات کشیده شده است، اما یک جمله را با تاسف گفتند که این پیشرفت ها به اطلاع مردم رسیده نشده است و وظیفه هر کدام از شما دانش‌آموزان این است که از پیشرفت ‌های کشور مان روایت گری داشته باشید؛ در ابتدای انقلاب 47 درصد مردم با سواد بودند و بیشتر از نیمی از آنان سواد نداشتند و یعنی طی این 45 سال خیلی زحمات کشیده شده‌است و این به ۹۸ درصد رسیده است؛ یا اینکه اتاق عملی ساخته شده که تجهیزات کاملا ایرانی دارد، در صنایع دفاعی پزشکی با وجود تحریم ها توانستیم این همه اختراعات و ابداعات داشته باشیم. روایت گران این پیشرفت ها شما عزیزان باید باشید.

اکبریان در توصیه به دانش‌آموزان بیان کرد: توصیه من به شما دانش‌آموزان توصیه هایی است که حضرت اقا فرموند، به نوجوانان و دانش‌آموزان عزیز داشتند؛ اینکه نوجوانان ما نباید مایوس و دلخور بشوند بنابراین باید شادابی و امید ببخشیم و همیشه پیام‌آور خوبی ها باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ایلیا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار