وزیر امور اقتصادی و دارایی:

نباید به هیچ سطحی از پیشرفت های ایران قناعت کنیم

مشهد (پانا)_ وزیر امور اقتصادی و دارایی کل کشور بیان کرد : انقلاب اسلامی همواره در مسیرهای پرفراز و نشیبی بوده است چراکه برخی کشورهای دیگر دوست ندارند رفاه، بزرگی و عزت ملت ایران را ببینند و به دنبال متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نباید به هیچ سطحی از پیشرفت های ایران قناعت کنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رویداد ملی «روایت پیشرفت» و معرفی دستاوردهای ۲ ساله صنعت هسته‌ای توضیح داد: روایت پیشرفت باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی هم به گوش مردم برسد، مسیر پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توقف ندارد و به هیچ نقطه ای از پیشرفت قناعت نمی‌کنیم.

سید احسان خاندوزی، در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت، بر ضرورت انعکاس گسترده دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تأکید و اظهار کرد: در این نمایشگاه، بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم با این پیشرفت‌ها آشنا نیستند، بیان کرد: باید خلأ اطلاع‌رسانی در این زمینه برطرف شود و رویدادهایی مانند روایت پیشرفت در همین راستا برگزار می‌شود.

وزیر اقتصاد با تأکید بر ضرورت تداوم روایت پیشرفت در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، عنوان کرد: روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولیدکنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان باید بیش از پیش به گوش مردم برسد.

وزیر اقتصاد در پایان با اشاره به تعهد دولت سیزدهم برای تحقق پیشرفت و رفاه ملت ایران، گفت: ملت ایران همواره به دنبال موفقیت بوده و دولت سیزدهم نیز خودش را وقف این هدف کرده است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار