معاون وزیر نفت:

اقدامات چشمگیر صنعت نفت و گاز در دوران پس از انقلاب قابل تحسین است

مشهد(پانا)-مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران طی بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در مشهد گفت :صنعت نفت و گاز به عنوان یک صنعت پیشرو، اقدامات بزرگی در دوران پس از انقلاب انجام داده است

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات چشمگیر صنعت نفت و گاز در دوران پس از انقلاب قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری پانا ، مجید چگینی در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، با تأکید بر اینکه امروز بیش از 98 درصد نیازهای صنعت گاز در داخل کشور و به دست توانمند سازندگان داخلی تولید می‌شود، اظهار داشت: این دستاورد، نتیجه جانفشانی شهدا، تلاش‌های امام راحل و همه کسانی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه صنعت نفت و گاز به عنوان یک صنعت پیشرو، اقدامات بزرگی در دوران پس از انقلاب انجام داده است، بیان کرد: زحمات تمام افراد در این صنعت، موجب شده که امروز شاهد خودکفایی و اتکا به توان داخلی در این صنعت باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش سازندگان داخلی، مراکز دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری در پیشرفت صنعت گاز، تصریح کرد: این مجموعه‌ها در تلاش هستند که کشور را به اوج پیشرفت و اقتدار برسانند.

چگینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نزدیک شدن کشور به قله، افزود: اگر نگاه منصفانه‌ای به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که واقعا در نزدیکی قله قرار داریم.

وی با تأکید بر نقش حمایت‌های مقام معظم رهبری در پیشرفت صنعت گاز، عنوان کرد: دستاوردهای امروز این صنعت، به دلیل دغدغه‌مندی ایشان و تشویق‌های ایشان برای استفاده از تولیدات داخلی بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه بخش کوچکی از دستاوردهای این شرکت در رویداد ملی روایت پیشرفت به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: هدف از این نمایشگاه، آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد حس افتخار در آن‌ها است.

چگینی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر صنعت گاز در دوران پس از انقلاب، گفت: پیش از انقلاب، رشدهای این حوزه کمتر از یک درصد بود، اما امروز توانسته‌ایم رتبه نخست پوشش گازرسانی در دنیا را کسب کنیم.

خبرنگار دانش آموز:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار