بهره‌برداری از ۲۴۷ طرح اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد رضوانشهر

رضوانشهر (پانا) - ۲۴۷ طرح اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ه) در شهرستان رضوانشهر در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۲۴۷ طرح اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد رضوانشهر

۲۴۷ طرح اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال با اشتغال ۲۴۷ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر غیرمستقیم به‌صورت متمرکز در روستای گالشخیل بخش مرکزی با حضور سیدنادر صفوی (میر محله)، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی‌نژاد فومنی (امام جمعه رضوانشهر)، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دهیاران و شوراهای اسلامی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

سید نادر صفوی، میرمحله در آیین افتتاح این طرح‌ها ضمن تبریک دهه فجر با قدردانی از عملکرد کمیته امداد در امر خدمات‌رسانی در حوزه اشتغال به جامعه هدف، بر ارائه خدمات دولت مردمی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم تاکید کرد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل تولیدی‌های خُرد، کشاورزی، دامداری و خدماتی برای جامعه هدف کمیته امداد امام(ره) با ۴۴۷ فرصت شغلی به‌صورت دائم و موقت است که به‌صورت متمرکز در روستای گالشخیل بخش مرکزی از طرح گاومیش‌داری به بهره‌برداری رسیدند.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی پورعلی‌یکتا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار