فرماندار شهرستان قرچک:

انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد، الگوی مردم‌سالاری در جهان است

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در شورای اداری این شهرستان، انقلاب اسلامی مردم ایران را الگوی مردم سالاری در جهان با برگزاری انتخابات متعدد خواند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد، الگوی مردم‌سالاری در جهان است

حسین فخاری فرماندار قرچک در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران نعمتی الهی است که سپاسگزاری این نعمت، جز با خدمت کردن به مردم میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده در سالهای پس از انقلاب اذعان داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران با برگزاری انتخابات متعدد، الگوی مردم سالاری واقعی در جهان است و مردم با رای های خودشان آینده کشور خود را خواهند ساخت.

فخاری افزود: برای تحقق و‌ پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، نباید خود را به کار و تلاش در ساعات اداری محدود کنیم، امروز شناسایی اولویت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات و مسائل کشور، باید دغدغه شبانه روزی مسئولان باشد.

این مقام مسئول گفت: شأن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم است و این مهم جز با تکریم ارباب رجوع، شنیدن صدای مردم و رفع مشکلات با کمک خود مردم میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند بیان کرد: در جریان این انتخابات، چهارهزار نفر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک را بر عهده دارند و در هریک از مناطق قرچک شاهد برگزاری خواهیم بود .

فرماندار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: استقرار ۱۵۰ شعبه اخذ رأی شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان‌قرچک حضور خواهند دارند.

خبرنگار دانش‌آموز، آیلار عبدالهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار