معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان:

خبرنگاری موجب پدید آوردن شخصیت حقوقی افراد می‌شود

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان، خبرنگاری را عامل به وجود آوردن شخصیت حقوقی افراد دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری موجب پدید آوردن شخصیت حقوقی افراد می‌شود

جلسه آموزشی خبرنگاران ناحیه یک بهارستان با حضور مجتبی نقی‌زاده (معاون پرورشی و تربیت‌بدنی) و رضا نیکجوی (کارشناس روابط عمومی ناحیه یک بهارستان) و جمعی از خبرنگاران پانا در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

نقی‌زاده در این جلسه آموزشی در خصوص شخصیت حقوقی انسان اظهار کرد: تمام انسان‌ها دارای شخصیت حقیقی هستند و شخصیت حقیقی، صفاتی مانند کنش‌های ارادی انسان در راستای انجام دادن فعالیت مورد علاقه خود است و انسان در این شخصیت، قادر به انجام تمام کار‌های مورد علاقه خود و همچنین بدون توجه به دیگران است. شخصیت حقیقی با شخصیت حقوقی تفاوت‌های بسیار زیادی را دارا است.

وی در خصوص تفاوت شخصیت حقیقی و حقوقی و تاکید و توجه خبرنگاران در مورد آن تشریح کرد: هر انسانی با توجه به حرفه ‌و شغلی که انتخاب می‌کند باید ضرورت‌ها و مسئولیت‌های آن حرفه و شغل را رعایت کند. خبرنگاران با انتخاب این رشته، شخصیت حقوقی دریافت می‌کنند و باید محتاط، مسئولیت‌پذیر، دارای اعتماد به نفس، شخصیتی دل‌نشین و مودب باشند چرا که ویژگی‌های بارز خبرنگار در ویژگی‌های فردی او نهفته است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به اخلاق و شخصیت خبرنگاران افزود: مهم‌ترین اخلاق خبرنگار، صبوری و خوش‌‌برخوردی آن است. خبرنگار مودب و پرانرژی در راستای خبرنگاری موفق خواهد بود و خبرنگاری که با ادب خود توجه مسئولین و مردم رابه خود جلب کند در راستای موفقیت قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: صبور بودن، اخلاق مهم دیگری است. گاهی اوقات در فعالیت دانش‌آموز کم می‌شود و نمی‌تواند بهترین خود باشد اما باید این را به خود یادآوری کند که انسان از تلاش خود نتیجه می‌گیرد صبوری کنید که جوابش را خواهید گرفت.

نقی‌زاده با اشاره به حمایت عوامل اداره از خبرنگاران دانش‌آموز گفت: تمام عوامل اداره و همچنین همیاران شما حمایتگر شما هستند. در روز‌های سخت برای حل مشکلات کنار هم خواهیم بود. شما خبرنگاران واحد شغلی اداره آموزش و پرورش هستید پس کنار ما در اداره قدم برمی‌دارید و از ارزش بسیار زیادی برخوردارید و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار