مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان:

زیرساخت‌های مناسب تضمین آینده دانش‌آموزان است

بهارستان یک (پانا) - مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان در بازدید از روند بهره‌برداری پروژه‌های شهرستان بهارستان، توسعه زیرساخت‌های مناسب را موجب شکل‌گیری و تضمین آینده جوانان و دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های مناسب تضمین آینده دانش‌آموزان است

بازدید از روند بهره‌برداری پروژه‌های شهرستان بهارستان با حضور ستار دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان و مسئولین شهری و شهرستان صورت گرفت.

ستار دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان ضمن اشاره به توسعه زیرساخت‌های مناسب عنوان کرد: در شهرستان‌ بهارستان بیش از صدهزار دانش‌آموز مستعد در زمینه‌های ورزشی اعم از شنا داریم که اگز زیرساخت‌های خوبی را توسعه دهیم آینده این دانش‌آموزان تضمین خواهد شد از این رو تعمیر و توسعه استخرها امری حائز اهمیت است.

دارابی در پی اشاره به نقش فضاهای ورزشی در اقشار مختلف گفت: از جمله مواردی که در حال پیگیری هستند، توسعه فضاهای ورزشی است که موجب نشاط در سطح شهر خواهد بود استخر شهدای خلیج فارس در چندین سال گذشته در این امر نقش بسزایی داشت که در ایام کرونا دچار بکسری مشکلات شد که درنهایت موجب به تعطیلی این استخر شد، اما درحال حاضر درحال تعمیر و توسعه استخر شهدای خلیج فارس هستیم.

وی با اشاره به زمان افتتاح استخر شهدای خلیج فارس اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که استخر را از طریق بخش خصوصی به هیأت شنا واگذار کنیم، این استخر شامل حدود هزار و چهارصد متر زیربنا می‌شود که بابهترین تاسیسات به‌روز درحال ساخت و توسعه است و تا یک ماه آینده استخر به افتتاح خواهد رسید.

دارابی همچنین در راستای اشاره به اولین خانه جوانان شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: بنا ساخت خانه جوانان شهرستان بهارستان از سال ۹۶ پایه گذاری شده است که جزو اولین خانه‌ جوانان شهرستان‌های استان تهران است که به زودی افتتاح خواهد شد، و تا به امروز بیش از ۷۰درصد از پروژه تکمیل شده است و با تامین اعتبارات لازم پروژه خانه جوانان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد، این پروژه شامل حدود هزار و دویست متر مربع زیرساخت است و در ۳طبقه این بنا احداث خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار