مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

تجلیل از بازنشستگان فرهنگی تجلیل از معرفت و علم و فرهنگ جامعه است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت پیشکسوتان آموزش و پرورش، سرمایه‌های بزرگی برای جامعه هستند و تجلیل از آنان تجلیل از معرفت،ادب،علم و فرهنگ جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بازنشستگان فرهنگی تجلیل از معرفت و علم و فرهنگ جامعه است

در آستانه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در نشستی که به مناسبت تجلیل از همکاران بازنشسته فرهنگی برگزار شد، گفت: وجود باارزش معلمان و پیشکسوتان، مملو از انرژی‌های مثبتی است که امواجش در جامعه جاری است.

وی بازنشستگان فرهنگی را سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمند جامعه دانست و اظهار کرد: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش‌آموزان داشتند اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آنها نهایت استفاده را کرد.

محمد پیرزاده رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه بازنشستگان گنجینه گرانبهایی از تجربه و تخصص هستند، اظهار کرد: این عزیزان عمر شریف و بهترین دوران زندگی خود را در مسیر اعتلای ایران اسلامی و دستگاه تعلیم و تربیت سپری کرده‌ و پس از سال‌ها خدمت و تجربه‌اندوزی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند.

وی افزود:در واقع تجلیل از بازنشستگان، تکریم یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به جامعه و دانش آموزان بوده و پاسداشت بهترین سال هایی است که در مسیر خدمت به مردم طی کرده‌اند.

در پایان این مراسم که به همت معاونت توسعه و پشتیبانی این مدیریت برگزار شد، از زحمات سی ساله این عزیزان تجلیل گردید.

خبرنگار دانش آموز:نازنین فاطمه سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار