مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آیین نواختن زنگ انقلاب، روشنگر مسیر انقلاب اسلامی برای نسل جدید است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت آیین نواختن زنگ انقلاب، روشنگر مسیر انقلاب اسلامی برای نسل جدید است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن زنگ انقلاب، روشنگر مسیر انقلاب اسلامی برای نسل جدید است

مراسم استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه شاهد شهید سرلشکر ناصری ناحیه دو با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، علی فتح آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از مسئولین به همراه نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در میان شور و نشاط دانش آموزان این دبستان برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به پانا گفت: «‌آیین نواختن زنگ انقلاب در واقع یک آغاز است برای شناساندن افکار و اندیشه حضرت امام(ره) به دانش آموزان و نمایاندن مسیر انقلاب اسلامی به نسل جدید و مقدمه ای در جهاد تبیین آموزه های انقلابی مکتب حضرت امام(ره) برای دانش آموزان است. بچه ها همیشه دوستدار شور و نشاط هستند و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری خاطرات آن دوران، برای دانش آموزان نشاط آفرین است.»

وی افزود: «‌انتظار می رود همه مدارس در سطح استان با توجه به امکانات خود آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب را در آغاز ایام دهه مبارک فجر اجرا کنند. امید است دانش آموزان با تبعیت از راه و روش و منش حضرت امام(ره) و شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که تصاویر آنان زینت بخش محل تحصیل فرزندان این سرزمین است بتوانند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران موثر و موفق باشند.»

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار